Online boodschappen doen bij Foodmarkt

Te druk om naar de supermarkt te gaan? Online boodschappen bestellen is anno 2021 de normaalste zaak van de wereld. Zo ook bij Foodmarket. Bestel je boodschappen snel en makkelijk online en laat ze thuis bezorgen. 

De website Foodmarkt

Wanneer je online je boodschappen bij Foodmarkt bestelt merk je al gauw hoe gemakkelijk het is. Door het eenvoudige menu kun je snel door elke afdeling navigeren om je boodschappen te doen. In de zoekbalk kun je makkelijk specifiek product opzoeken. Het enige nadeel is dat je voor minimaal 50 euro aan boodschappen moet bestellen om ze te kunnen laten bezorgen. De prijzen liggen over het algemeen lager dan in de lokale supermarkt vanwege de grootverpakkingen die er in het assortiment zijn. 

Visproducten 

Wanneer je van vis houdt kan je bij Foodmarkt ook zeker terecht. Over het algemeen zijn de visproducten diepvries zodat er op die manier versgarantie gegeven kan worden. Doordat de producten diepgevroren zijn worden de smaak en voedingswaarde heel erg goed bewaard en die proef je natuurlijk ook. Zo kun je bijvoorbeeld diepvries garnalen bestellen Deze worden altijd bevroren geleverd. Deze garnalen worden gekweekt in Azië en moeten daarom dus ook bevroren getransporteerd worden.

Aroy-D 

Het merk Aroy-D is een veel verkocht merk. Dit merk is één van de bekendste voor Aziatische kookingrediënten. De kokosmelk is erg populair. Het bevat geen toevoegingen, het is een natuurlijk product. Het bestaat alleen uit water en kokosvruchtvlees. Kokosmelk wordt ook veel gebruikt voor het bereiden van Soepen, sauzen, en stoofgerechten met een oosterse twist. Eenvoudig te bestellen en je kunt er heerlijke recepten mee maken. Zo kun je een beetje experimenteren met de Aziatische keuken uit het verre oosten.

Lavazza

Het merk Lavazza wordt ook veel verkocht. Dit koffiemerk is bedacht door Luigi Lavazza. Hij begon in 1895 een klein kruidenierswinkeltje in het centrum van Turijn waar hij zijn koffie productie begon. Hij kocht koffie bonen rauw in en brandde die naar de wensen van zijn klanten. Hij was dan ook de eerste die uit verschillende delen van de wereld verschillende soorten koffie met elkaar mengde om heerlijke melanges te creëren. Door zijn melanges is het merk enorm gegroeid. Zo heeft hij ook de koffie Lavazza Oro ontwikkeld. Deze is tot stand gekomen door 6 verschillende 100% Arabica bonen met een medium branding. Deze koffie geeft een crema laagje op de koffie en heeft een milde smaak met een vleugje bloemen en fruit. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *